Thursday, February 2, 2012

Tiada Kata

tiada peluang nak berkata
langsung tak sempat nak bercerita
asyik kerja...kerja...kerja
dah sebulan masih tak reda

berkejar ke atas berlumba ke kanan
hampir tersadung kaki di jalan
hati gulana mata lagi lah tak berkenan
segala idea banyak bangkangan

ehhh...apa mimpi nak berpantun?
cerita macam biasa je lah kot ia pun
hajat nak buat posting yang penuh santun
tapi mata dah ngantuk nak titunnnnn......


Many, many stories to share but......


Till I get back to my old blogging routine (and when will that be???), hope this picture will suffice for now.

4 comments:

munisamad said...

I like....

Ezza Muffinbiru said...

Satu hari nanti bakal cucu you akan kagum dengan gambar ni..err,siapa yang shoot gambar ni..cantik laa...

edelweiss said...

hebattttttt hebattttt!!! cayalahhhhh kak kay!!!!!! bangga ooooo tengok penghulu shah alam beraksi hebat!

Cat-from-Sydney said...

Aunty Kay bila nak pencen? Jangan jadi macam Mama kita, kata dah pencen tapi sibuk memanjang....purrrr...meow!