Wednesday, May 28, 2008

Nubhan's - Aku Ada Untuk Mu

Minutes before I arrived at my office this morning this new song which Nubhan sang during the finals of the AF6 concert came on air. My car was already parked but I stayed on for a litttle longer to wait for this song to finish. After listening to it, I had this sudden melancholy feeling. Napa entah....ader lah teringat kan seseorang yg pernah berkata sedemikian kepada daku. Oww....jiwang la plak!!!

I was glad that Nubhan's performance was already on You Tube and the lyrics of this song was also up in Sultan Muzaffar's blog.

Aku Ada Untukmu

Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati
Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran
Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci

Aku
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku
Sayang dirimu (menyayangimu)
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akan ku kota janji kita

Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya
Terasa indah pabila berdua

Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita

Song : Zeti Akmar
Lyrics: Abie Abdullah

No comments: